Üç Harfli Bişey
Her şarkı nasıl daha anlamlı seninle? Neden hızla akıp geçiyor seninle zaman? Nasıl hem gelişini sevip, hem de gidişini sevebiliyorum ya da? Hiçbirinin cevabı gerçekten sen değilsin biliyorum aslında. Cevap bende ki sende sadece . Seninle başlıyor herşey ve yine seninle son buluyor gece. Hem yarımım sen yokken sanki, hemde yapayalnız. En sevdiğim duygu bu aslında. Ağlatan, güldüren, yaşatan ve yazdıran. Öyle olmasa yazılır mı onca hikaye aşka, bestelenir mi onca şarkı ? Anlam bulurmu sevgilide güller, yada gamzelerde deva? Deva bulamayanlarınki de efsane olmadı mı zaten zamanla?
Aslılarda,Keremlerde yaşamaya devam etmiyor mu yaralarıyla? Yaşansaydı doyasıya,sevda derdik adına. Gittiler, aşk kaldı yüreğimizde yara. Hasretle taçlandı , gözyaşıyla yıkandı, içinden çıkılmaz bir hal aldı en sonunda. Acıtsada sevdik, kanatsa da inanmadık mı sözlerine? Seviyorum deyince, hiç gitmeyecek sanmadık mı sanki ? Bağlandıkça bağlanıp prangalar vurmadık mı gönlümüze? Yüreğimizi emanet edip bir güler yüzüne, karanlıklara hepsetmedik mi ruhumuzu.
Gülümsemesi bile yeterdi de, kanatıp gitti yaralarımızı. Oysa ne daha güzeldi herhangi birinden, ne de farklı. Sevdiğimiz için daha güzel değil mi zaten hep Leylalar? Vazgeçemediğimizden özel hep Mecnunlar. Onca yara, onca acı boşuna değil elbet. Belki bir hikaye, belki kötü bir tecrübe. Yarin insafsızlığı dillere destan değil mi her hikayede? Bizim yar için aşkımız da yine efsane, yada efsanelere gebe...